Fraktinformasjon
Gebyrer og frakt skal spesifiseres for varene som selges i nettbutikken. Den oppgitte bruttoprisen, med tillegg av gebyrer, frakt og MVA, vil være endelig pris som kunden skal betale for varen. Denne prisen må fremkomme før kjøpstransaksjonen gjøres: det er ikke tillatt å øke prisen eller legge på avgifter etter at bestillingen er lagt inn og akseptert av kjøper.
Selger står avsvarlig for å oppfylle lovet forsendelsestid. Selger har også ansvaret for at forsendelsen er tilstrekkelig emballert slik at den kommer frem til kunden uten skade. Ved skade på produkter i frakten, anbefales det at Selger sender kunden et nytt produkt så snart som mulig og deretter søker erstatning fra sin speditør.
Angrerett
Kjøper har 14 dagers angrerett på kjøp i Norge, som beskrevet i kjøpsloven, og 30 dagers angrerett på kjøp til utland. Selger forplikter seg til å følge dette. Det er ikke angrerett på tilbasset/spesialbestilt produkt, som beskrevet i kjøpsloven.
Retningslinjer for avbestilling / retur / bytte
Det er ikke automatisk bytterett på varer kjøpt i Norge i henhold til norsk lov.
Kjøper har full reklamasjonsrett i forhold til norsk lov hvis det er feil ved varen. Kjøper kontakter Selger ved reklamasjoner og Selger står ansvarlig for å håndheve reklamasjonsretten for sine produkter.
Hvis kjøper ønsker å returnere en vare, sendes varen i retur til Selger sammen med salgsdokumentasjon. Kjøper må selv bekoste porto. Selger forplikter seg til å svare Kjøper på mail når varen er mottatt, og gi beskjed om angreretten er oppfylt eller ikke. Selger forplikter seg å refundere salgssummen i sin helhet, såfremt varen returneres innen fristen og så lenge varen er uskadet og i originalforpakning.